söndag, juli 04, 2021

Öppet brev till Facebook Sverige!

 Nu vänder jag mig direkt till Facebook Sverige.

Vi är många som kräver svar av er angående så många blockeringar igår! Svar också om varför vissa länkar till andra media såsom Bulletin skrevs ner som farliga länkar?

Jag och många skrev till er och begärde redan igår svar men ni hörde aldrig av er! Det här är så dålig stil och gränsen mellan mobbing ligger väldigt nära. Ni har makten att sätta er över våra åsikter trots att vi lever i en demokrati här i Sverige. Här råder tryck o yttrandefrihet. OM man uttrycker olagliga hot och åsikter så ska de anmälas till polisen! ATT lyssna till en grupp med avvikande politiska uppfattningar från folkflertalet och följa deras uppmaningar till att stoppa andras åsikter här är faktiskt inte moraliskt eller yttrandefrihetsmässigt rättvist.

OM jag tex anser att viss politik i vårt land är fel så måste jag ha rätten att säga det i öppen debatt. Utan att riskera avstängning.

För mer än ett år sedan straffades jag med 30 dagars avstängning ,orsaken var att jag skrev ett inlägg om andra världkrigets despoter. Stalin,Hitler o Mussolini samt bifogade en bild på Benito Mussolini. Demokrater anser att dessa tre ledare var despoter så det är ju inget märkvärdigt. Jag överklagade naturligtvis ert beslut men 3 minuter efteråt kom samma svar att bilden var en överträdelse av era bestämelser! Med andra ord så är det svårt att skriva om samtidens historiska händelser och personer. Detta är inte vett och fason!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate