onsdag, maj 05, 2021

Vivalla!

 

Fjärde dödsskjutningen på ett år

"Dödsskjutningen är den fjärde inom loppet av ett år i Örebro och i dagsläget pågår flera stora rättegångar gällande två av dessa, samt andra händelser, där gängkriminella i Örebro är inblandade. Polisen kommer undersöka om det finns kopplingar mellan nattens skjutning och dem." Svt Örebro

Inga större rubriker längre. Och det som står i vissa tidningar försvinner fort. Radions nyheter kl 10 sa inte ett enda ord,

Så ser det ut numera i Sverige.  Normaliserat är det nya ordet!

OCH det ligger i politikernas (S+C+Mp+V) intresse, Tona ner allt sådant från alla invandrarområden .Låt de boende i dessa områden dras med skiten. Låt dem vara rädda!

Var tyst om undersökningen vilken visar att 60 % av våldet mot kvinnor utförs av invandrarmän!

Dessa politiker tror i sin enfald att om man bara är tyst så kommer allt det här hemska att försvinna av sig själv. Verkligheten vill man inte ens höra talas om.

Jag minns när GAPF bildades och hur man agerade mot bla Sara Muhammed från de kretsar som man kan kalla "vänstern" lite slarvigt.

Balkongmorden försöker man också att tysta ner och kalla dem för "olyckor"! 

Hela tiden äter sig så mycket skit in i det svenska samhällets kropp. När jag läser om hur vården utnyttjas av kriminella så känner jag sådan ilska.

Jag läste en artikel av Gunnar Sandelin i Det goda samhället :https://detgodasamhallet.com/2021/05/05/gunnar-sandelin-kanslan-av-att-leva-under-ockupation/

och jag känner ofta på samma sätt som GS!

När jag numera går till Hökarängens centrum eller åker tunnelbana så ser jag fler utlandsfödda än svenskar. Då känner jag att jag ej längre hör hemma i detta land!

Jag har ju upplevt det här en gång tidigare i mitt liv, Rosengård i Malmö under 6 år.

Främmande språk överallt, människor som inte förstår vad jag säger!

Jodå, vi har haft skjutmord här i trakten också. Bla på vår parkering vid mitt hus.

Tyvärr så rycker de flesta på axlarna och bryr sig inte. Det är ju de andra som blir skjutna!

Dom där!

Jag accepterar inte detta synsätt!  Sverige ska inte ha dessa kriminella! 

Sverige ska inte göda kriminella, de ska om möjligt ut ur landet. Upphäv medborgarskapet!

Visa att man inte längre accepterar deras parasitliv!

Men med den sorts politiker likt Annie Lööf som finns så kommer INGENTING att hända om inte hon och hennes gelikar försvinner från möjligheten att styra Sverige.


Läs här en ordentlig genomgång om kriminalitet:https://bulletin.nu/diamant-salihu-allt-fler-unga-beredda-att-bli-mordare


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate