fredag, juli 31, 2020

Dell är ett konstigt bolag!

För ca tio år sedan la jag en beställning på en bärbar Delldator.Betalade så som jag skulle enligt deras regelverk. Sen efter några veckor kom ett mail där de annulerade beställningen.Men inga pengar kom tillbaka trots telefonkontakter med bolaget.
Efter ytterligae en tid så tog jag kontakt med Dell i USA. Då fick jag mina pengar.
Jag fick för ett tag  sedan syn på en billig Dell dator med Ubuntu och la in en beställning.
Vad tror ni händer?
Jodå , efter en vecka så annulerades ordern.
Fattades delar är den uppgift jag får från dem.
Nu har ärendet flyttats över just till Köpenhamnskontoret. Jag skriver till dem att de borde enligt god service nu erbjuda mig en lite dyrare dator till samma pris, en som de kan leverera.
Men ack nej!
Ett bolag som lägger ut datorer på sin försäljnings sida men inte kan leverera. Inte en gån g utan två gånger.
Ett sånt bolag får inte av mig en tredje chans!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate