onsdag, juli 01, 2020

Börjar flytten också från Västra hamnen i Malmö nu?

http://projektsanning.com/2020/06/30/nu-flyttar-vi-ifran-malmo/
När jag läste på PS om redaktörens flytt från Västra hamnen i Malmö så minns jag hur skönt jag kände det när jag 2004 flyttade från den förändrade staden efter 26 år !
Vid olika besök genom åren,senast i höstas så kan jag bara konstatera att staden har i stort sett bytt befolkning.När jag bodde där med början 1978 i Rosengård så var kolonin av invandrare koncentrerad dit.Idag finns denna typ av områden över hela staden.Även Väster försöker sossarna att förändra till något liknande i och med att staden köper in bostäder och placerar tex romer där.
Vissa romer kan inte hålla sig till civiliserade regler och detta vet jag av egen erfarenhet .
Det är jobbigt att bo i samma trappuppgång när det är störningar dygnet runt.
Område efter område i städer likt Malmö töms på sin svenska urbefolkning .Det blir inte bra när tex det blir för många från tex Syrien,Irak eller Somalia. Krockar i levnadssättet. Ska man upp och arbeta klockan sju på morgonen så pallar man inte med kraftiga störningar på nätterna. Under ramadan är det ju värre än någonsin!
Arbetslösa lever på ett annat sätt än de som arbetar.
De kriminella har satt sin prägel på Malmö och deras åkande i dyra bilar med musik från MÖ på med full styrka kan reta gallfeber på de flesta. OCH det är ju detta de gör helt medvetet. "Vi ska ta över Malmö" sa de redan när jag bodde där. Nu har de gjort detta.
Det är därför jag tror att även flera flyttlass kommer att gå från Västra hamnen.
Dit åker man ju som bekant med sina bilar från tex Rosengård och där retar man "svennar" med fortåkning och hög musik.
Dessa aroganta unga män från MÖ. Lika som bär vare sig det är där eller här i Stockholm eller Eskilstuna.
De föraktar oss och visar det tydligt.
Vad är det för mening i att ta hit folk som föraktar allt vi står för? Alla våra värderingar är ju skräp enligt dem.
Islam och demokrati går ju ej heller ihop.
Människor vilka ej vill leva under demokrati utan vill ha sharia !
Sakta men säkert pågår islamiseringen av Sverige.Stad efter stad,ort efter ort.
Moskéerna växer upp och där samlas anhängarna av sharia och lyssnar på sina predikanter som ondgör sig över allt från homosexuella till lättklädda kvinnor. (Döda de homosexuella och lättklädda kvinnor är horor)
Staten har vräkt pengar över dessa grupper som bara utnyttjar bidragssystemet. Naiva politiker, nej de är fullkomligt utan både kunskap och vett!
Antisemiterna i Malmö har under många år fått härja fritt och som jude är det svårt att bo i Malmö. Ett fruktansvärt  underbetyg åt främst sossarna och vänstern.
Jag bodde under en del år nära Synagogan och den judiska kyrkogården och såg ofta hoten mot stadens judar.
Polisavspärrningar vid deras lokaler,inte ens barnens judiska förskola fick vara ifrad.
OCH det är i huvudsak de araber som bor i staden som står för detta elände.

PS När jag flyttade upp till idyllen Hökarängen så var det stor skillnad mot Malmö men de sista åren har höghusbyggandet totalt förändrat mitt boende. Samma typ av befolkning flyttar in med hjälp av soss. Tre mord under de senaste åren har begåtts. De kriminella etablerar sig söder om Stockholm nu. Det gick alltså inte att flytta från problemen alá Malmö.De finns numera överallt. Senast i Tyresö igår var det stort slagsmål mellan invandrare. Flera mord på några dagar samt den vardagliga brottsligheten.
Bränder,rån osv.En dyster bild som ofta förtigs.SR säger sällan något !
Men de som har koll på polisens rapporter ser ju en annan bild än den radion framför.
Trist!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate