fredag, november 17, 2023

Varför ska jag vara positiv till muslimer?

 Först och främst så är de infantila i sin tro på gamla elaka dogmer som förespråkar våld !

OCH alla gamla regler som drabbar  kvinnor. Du måste täcka dig!  Varför? Jo, främmande män blir upphetsade annars. Hela koranen och läran är ju möglig av ålder.

Sedan har vi det här med att hylla mördandet och kidnappningen av judar. Muslimer går ut på gator och torg över hela välden och hyllar dådet samt vill ha mer våld och död!

I Sverige finns ingen moské eller iman som tar avstånd från dessa groteska mord.

Allt detta gör att jag inte kan tycka om dessa fanatiker,de är i mina ögon precis som nazisterna!


Det är sådana män som hyllas av de arbiska massorna på gator och torg. Titta noga på männens ansikten!

Jag har känt en avsky senaste tiden så som jag aldrig någonsin tidigare  har gjort i mitt liv.

Avsky mot dessa som går i dessa dödsparader . Avsky mot alla de svenskar som förställer sig som "goda" människor men hyllar barbari!

Tvi tocken!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate