söndag, oktober 15, 2023

Empatistörda islamister!


 Titta noga på den här bilden! Dessa kvinnor håller i porträtt med de värsta mördarna i nutida historia!

De Iranska islamisterna har så mycket blod på sina händer , deras framfart de senaste åren inte att glömma.

Unga kvinnor vars enda "brott" har varit att ta av sig hucklet har släpats in i fängelserna där vakterna våldtar dem som straff. Många kommer aldrig ut mer eftersom de "blivit sjuka och avlidit" enligt regimen.

De här kvinnorna på bilden tilhör den grupp som verkligen förråder andra kvinnor, jag känner stort förakt för dem.

Samma förakt jag känner för alla folkhopar som i dagarna har varit ute på våra torg och gator och hyllat nazihamas.

Om det är några som stängt porten till att kunna vara "vän" med dessa så är det ju de själv med sitt ställningstagande för mord,terror och rasism , pang sa det i porten som sen svetsades igen!

Hädanefter kommer jag att betrakta dem som nazister med utrotning av judar och otrogna på sitt CV!

Och socialdemokratin måste åter till en tid när de inte i sina led hade dessa människor.

Vänsterpartiet verkar ju vara förlorat helt, det ena värre utspelet efter det andra kommer ju från V. De är nyttiga idioter idag åt islamisterna!

MP vill jag helst att de försvinner för gott! Ett totalt värdelöst parti som ägnar sig åt allt annat än miljön!

Centern då? Jag vad är de idag, ingen vet inte ens de själv!





Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate