torsdag, augusti 10, 2023

Cancer är verkligen en sjukdom att hata!

 Jag vet inte idag hur många som avlidit i cancer av mina vänner och bekanta. Vi har cancer i släkten och många blev sjuka och dog. Själv har jag haft en ärftlig form av otrevliga små "bluppar" i tarmen vilka kan utvecklas till cancer om de inte tas bort. Gick i många år på undersökningar och borttagningar och har klarat mig.

Men många är de som dött ! Min mamma opererades i 40 årsåldern i underlivet och överlevde men hennes några år äldre syster avled vid 30 års åldern. Morfar likaså.

Moster Alice i Örebro!

En bekant fick det trista beskedet för några dagar sedan och tyvärr hade cancern spridit sig. Nu väntar en svår tid för familjen.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate