tisdag, mars 22, 2022

Jag vill INTE bo i Malmö!



 Samma kväll som vi satt på Stippes mördades en ung kille bara några hundra meter från oss.

När jag bodde i Malmö mellan 1978 till 2004 så var mord något som sällan fanns i staden.

Det är de senaste 20 åren som skjutningarna har skett.Ungefär som här i Stockholm,

Det började i de norra föroterna ,Järvaområdet osv men numera sker det över hela Stockholm.Till och med här i Hökarängen! På min parkeringsplats mördades en kille för några år sedan. 

OCH det är som jag påpekat nästan enbart killar från andra länder eller andra generationens invandrare.

ATT vänstern som vanligt idag drar totalt felaktiga slutsatser omkring detta är ju väl känt. "Fattigdom" är orsaken säger de.

Det finns många fattiga i världen vilka aldrig mördar! Sverige är unikt med detta skjutande!

Våra fängelser är proppfulla med killar fr Afrika och MÖ! 

Det vill nog andra förklaringar till än "fattigdom"!

Men en sak kan man också konstatera och det gäller i hela världen, unga män begår skolskjutningar och andra våldsamma mord. De uppvisar samma typ av personlighet, insnöade på våld. Hatar mycket. Är ensamma!

Var fanns dessa killar för 50 år sedan? Liksom alla bokstavskombinationer. Självsvält. Vet inte vilket kön de är!

Och när det gäller dagens flickor så mår så många dåligt i psyket. Köerna till BUP är mycket långa.

Förskrivningen av psykofarmica är oerhört stor.

Skönhetshetsen är värre än någonsin och kvinnor tar till alla metoder att "förbättra" ofta redan bra utseenden!

Världen snurrar fortare och fortare!

Jag som snart är 80 brukar tänka som så att för min del så är det snart över. Men det ÄR synd om människorna!

Allra helst de unga!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate