tisdag, augusti 10, 2021

Att falla omkull är bedrövligt!

 

När jag efter det mycket kraftiga skyfallet gick till tunnelbanan vid Odenplan så var det mycket vatten på marken.

Vid ingången låg ett galler och jag gick inte rakt på detta utan lite snett från sidan.Det skulle jag inte ha gjort!

Pang så glattade bägge fötterna på detta galler och så låg jag där raklång. 

Många hemska tankar for genom mitt huvud då med tanke på förra årets fall som slutade så blodigt och en natt på akuten.

Fick hjälp upp av snälla människor och kunde konstatera att jag hade klarat mig utan några skador. Nästan ett under eftersom fallet var tungt.

Innan detta oväder så gick jag in i Gustav Wasa kyrka där de spelade fin orgelmusik. En mycket fin kyrka!








Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate