lördag, juli 27, 2019

Jag är avstängd i sju dagar från Facebook och Messenger!


Jag publicerade dessa bilder vilka genast censurerades av Facebook.
Detta innebär ju att man inte kan publicera bilder från den verklighet vi lever i och dessa bilder anses som sexuella!
Jag kan inte se någonting i dessa bilder vilket skulle kunna påstås vara porr eller upphetsande.
Jag som man kan gå ut på vilken badstrand som helst med min bara överkropp där det finns fett omkring mina bröstvårtor.
Hela det här jävla samhället håller ju på att kantra med censur och anmälningar kors och tvärs.
Idag körde en busschaffis av en ung flicka från bussen i Malmö !
Hon var för lättklädd i värmen ,sa han! Sharialagar börjar mer o mer komma till användning.
Jag har sedan ett par år då och då ställt frågan hur invandringen av alla dessa vidskepliga från islamländer kommer att påverka vårt svenska samhälle.
Facebook är tydligt påverkade. Det svenska samhället blir bit för bit påverkade .
1 miljon muslimer ger sig inte så lätt. Se bara vad som hände med de kristna i Mellanöstern?
Bit för bit kördes de på porten eller mördades. Folkmordet i Turkiet mot de kristna kommer aldrig att glömmas.
Nå, hur kommer det att se ut i Sverige om 25 år?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate