lördag, juli 27, 2019

‎den ‎5‎ ‎augusti‎ ‎2006 Pride


Ikväll blev jag utkörd från Facebook och Messenger pga av ett par bilder från Pride i Stockholm 5 aug 2006!
Det lustiga var att när jag satte på min dator så kom det ett erbjudande från Microsofts bildsida! OCH de föreslog en bildfilm just från Pride!!

Där även en av de bilder som Facebook stoppade mig för finns!
Slumpen blev verkligen en överraskning för mig. Så olika ser dessa storbolag på bilder med lite halvnakna kvinnor, ja, kvinnor är det ju alltid frågan om. Deras bröst är ju så f-b tabu ibland. Vi gubbar har ju ofta på ålderns höst rätt så stora fettsamlingar vid våra  bröstvårtor men ack nej det är ingen som bryr sig om.
Att detta Facebook bara ids med denna jakt varje dag på snart sagt allting med hjälp av den ynkliga vänsterns medlöpare.
De kommer att krossa tryck o yttrandefriheten i det här landet .Samma med den fria konsten.
Gammal konst med nakna människor är snart ett minne blott.
Är det kommande sharialagar vi redan nu får märka av?
Dessa religiösa fantaster har så många tabun i sina liv,särskilt för kvinnor.
Pride måste ju vara belsebub för dessa med hucklen  och deras män!
Sverige håller på att förändras och sannerligen inte till det bättre.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate