onsdag, juni 05, 2019

Jag ska bespara er detta djurplågeri!

Råkade se vad en engelsk daglig tidning visade från Ghaza , import av nötkreatur. Sådan råhet mot dessa stackars djur är vidrig att se!
Sedan ska de stickas och dödas med sk halal-metod!
Jag skrev tidigare på twitter en fråga som löd så här:"På vad sätt är muslimer bättre människor genom sin ramadan? Bättre än kristna eller ateister med ickevåld i sin själ? Varför är alla muslimska länder i så fall så våldsamma och krigsbenägna? Hatet är ju så markant bland muslimer mot tex Judar!"

Jag kan ju då också fråga mig varför de i dessa länder med islam uppvisar ett sådant hemskt djurplågeri?
Har dessa människor inte ett uns av förbarmande i sin själ?
Det är faktiskt inte ett dugg konstigt att IS kunde växa fram just bland muslimer.
OCH så länge som "de snälla" muslimerna tex i vårt land tiger still och inte samarbetar med andra i demonstrationer mot vedervärdigheterna vare sig det gäller JIHAD eller djurplågeriet kan jag ej tro dem om gott!
Att med munnen säga att man vill gott men samtidigt i själen förakta och även hata oss andra är så uselt!
Vi som vet vad som händer och har hänt i länderna med islam låter inte lura oss. Jag behöver bara säga ordet KRISTEN ! Vad har de utsatts för i länderna med islam???Jo, död och fördrivning!

Vad hjälper då att fasta i en månad på dagarna?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate