fredag, juni 14, 2019

Jag erkänner!

Det är jag som orsakar Sveriges underskott på 90 miljarder.
Jag får ju ut 12.000 kronor i månaden i pension och det är ju alldeles för mycket med tanke på att jag bara har arbetat 44 år.
De som påstår att det är den fortsatta höga invandringen med äldre människor utan utbildning vilket är orsaken till underskottet är ju helt ute och seglar i det blå.
Alla de som bor i Husby och andra områden är ju en guldgruva för Sverige att ösa ur, deras bidrag till BNP är ju mycket stort i form av att deras barn köper guld och dyra bilar.
Narkotikaförsäljningen bidrar ju också till BNP liksom alla utbrända bilar vilka måste förnyas.
Malmö har visat vägen med sin svarta ekonomi där ca 30 % av all handel går utanför gängse system. Sverige slipper ju betala ut pensioner till dessa affärsmän i framtiden.
Det är ju dessutom billigt för alla att gå på vissa krogar eller att klippa sig.
Nej du
Magdalena Andersson, inrikta dig ännu mer på oss pensionärer.Här kan du dra ner ännu mer och ge fan i att sänka skatten för oss!
Om du tar ett par tusen från mig så går det bra, det finns ju alltid skattefria burkar för mig att hitta!
Tyvärr blir jag 77 i sommar och det är ju på tok för mycket, jag är ledsen att jag överlevt och tär på statens ekonomi vilken behövs för alla nya medborgare vilka nu ska komma i sommar.
Kan inte ni i regeringen se till att vi får lite piller som får oss att somna in?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate