onsdag, juli 14, 2010

Lena Mellin köpte sex av mig!

För ca 5 år sedan så träffade jag en kvinna över nätet som ville träffa mig. Jag sa då att det kostar ett krogbesök och lite till. Jag visste inte vem det var men vi träffades efter lite mailkontakt och mobbekontakt.
Jag har kvar allt i min dator vad som skrevs mellan oss.
Samt det telefonnummer hon uppgav.

När jag kollade en bild på henne idag så kände jag igen henne. Då sa hon att hon hette Linda Andersson men jag svär på att det var Lena Mellin som jag träffade.

Hon gav mig 500 kronor efter att vi hade träffats på ett hotell som hon ordnat åt oss.. Vi hade faktiskt rätt så skön sex trots omständigheterna.

Jag har i alla fall inte gjort något olagligt eftersom det i vårt land är tillåtet att SÄLJA sex!

http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/aftonbladet-vi-hade-avstatt-publicering_4990803.svd

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate