söndag, januari 09, 2022

Är SÄPO amatörer eller ?

 Historien om SÄPO och bevakningen av statsministerns hem i Nacka går nu runt i massmedia. 

AB och Svt och SR behövde lite tid på sig men nu skriver de korrekt om denna sk "affär"!

Säpo gick först ut med att de inte hade med detta alls att göra och det väckte stor förvåning.

Jag har skrivit om denna sk säkerhetspolis många gånger tidigare men vi kör det igen.

De har i åratal ägnat sig åt mitt liv och bevakat allt jag gjort, varenda artikel i olika tidningar uppsnappades av dem. Allt helt legalt bokfördes. Offentliga möten. Resor. Men mycket finns som de aldrig behövde redovisa. Regeringen satte stopp.Jag har massor med dokument från regeringen där de avslår. 

Att bevaka en så liten kugge i vårt samhälle som jag var under åren måste ju vara totalt bortkastat arbete.

Håller SÄPO på med liknande småskit än idag så är det ju uppseendeväckande?

Då kan man också förstå att inte resurserna räcker till, men att inte sköta om bevakningen av landets statsminister är mycket svårt att förstå.







Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate