tisdag, december 07, 2021

Vad gjorde vi som unga?

 Först och främst vill jag ha sagt att jag värnar om rätten som människa att få ändra mening och åskådning!

Det är osunt att under livets gång inte ha fått tillfälle till att "bli klokare"!

Att hävda det fåniga att vara född till en politisk åskådning är ju lika dumt som annan vidskepelse! Ofta bara lathet!

Under mitt liv har jag sagt och agerat dumt. MEN också naturligtvis gjort och sagt bra saker!


Vänstern och de sk liberala har under lång tid gått till attack mot SD och särskilt Åkesson över vad en liten grupp skinnskallar gjorde för 40 år sedan. Att de försvann ur historien illa kvickt låtsas man inte om ! Det gäller att brunmåla när inte de politiska argumenten räcker till.
Nu visar det sig att en ny ung kvinna inom regeringen under sina undomsår måhända har umgåtts i kretsar vilka inte var så bra. Sydstatsflaggor och vitmaktmusik. Hennes man är musiker i ett band med vissa tvivelaktiga texter osv.
När nu drevet går hur ställer de sig som alltid har häcklat SD för saker som hände för så länge sedan? Nu predikar de förlåtelse istället!
Märkligt hur fort man kan svänga men det är ju bra, fortsätt så och förlåt Åkesson också!
Förlåt mig också vilken lämnade vänstern efter så många år och tog mig rätten att få en annan åskådning!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate