söndag, juni 06, 2021

Idag på Sveriges nationaldag vill jag särskilt tacka de invandrare vilka älskar vårt land!

 

Jag tänker på de som kommit till vårt land och sökt efter rätten att få tala fritt,leva i en demokrati.

De har ofta kommit från diktaturer med förtryck och hemska straff för de som tycker annorlunda.

Vi har idag så många kloka och arbetssamma från andra länder som får ta så mycket skit pga de kriminellas framfart. ATT dra alla över en kam är så fruktansvärt fel och tyvärr ser vi för mycket av sådant.

Vi ska tillsammans bekämpa dels felaktigheter och likaså felaktig politik vilken leder till ett sämre samhälle.

Jag betonar tillsammans!

Jag tänker inte lyfta fram någon enskild men jag pekar på alla de som är allt från poliser,advokater,läkare, sköterskor, journalister, riksdagsmän, arbetare, barnomsorg osv!

Här citerar jag ett par eminenta herrar från annat land:"Önskar er alla en riktigt fin nationaldag. Det är en ynnest att få leva och verka i Sverige. Sverige är ett land som har gett oss förutsättningar att lyckas med det vi har företagit oss. Det är ett land som vi har att tacka för så mycket. Ett land som är väl värt att försvara och fira. Grattis Sverige!"


Ett sådant uttalande värmer mitt hjärta oerhört ! Leve Sverige!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate