måndag, juni 28, 2021

Den goda vänstern!

 Aron Flam skriver idag:" Vänstern tror sig vara god och att alla som inte är vänster är onda. Det är den tankefiguren som rättfärdigar att de beter sig som svin mot andra. Deras besatthet av att vara goda gör att de beter sig som mobbare ironiskt nog."


Jag ska väl inte behöva ta upp vänsterns bedrövliga förflutna?Stödet till allehanda diktaturer?

Deras undfallenhet mot hedersförtryck och islamism?

Jag har ju befunnit mig mitt ibland dessa människor i så många år och kan dem utantill!

Ska bara ta ett exempel ur min bekantsskapskrets. Bara för att jag idag kritiserar den politik vilken har fört oss fram till all denna grova kriminalitet vi har idag så säger han via telefon att han läst några bloggar av mig. "du tycker inte om utlänningar" säger han! Nej , säger jag, jag tycker inte om kriminella vare sig de är svenskar eller invandrare!

Det gick naturligtvis inte att föra ett samtal med denne fd Stalintrogna kommunist. De kan inte ens lyssna på eller läsa vad man egentligen skriver och säger. Idag sitter denne renläriga med radhus, sommarställe,bil och ny dyr MC samt ett rymligt sinne och vill ha ännu fler människor att komma hit. Sitter i sin skog på landet och ser inte den verklighet människor brottas med i snart sagt varenda stad i vårt land.

Han är GOD!

OCH blind och döv! Precis som alla andra goda vänsterkrafter dit vi nu också kan räkna in Centerpartiet!

Tänker på vad en känd skribent i Jyllandsposten säger: "Sverige kan ju inte ta hand om varenda fattig människa på jorden"!

När man blir så enkelspårig som Reinfeldt och bara ser på ytan av vårt land och tror att vi kan befolka varenda tom fläck. Sveriges historia har i många år varit historien om avfolkning av landsbygden.Inga jobb, inga affärer osv.

AMS = Alle man söderut!

Hur fan skulle ev. invandrare kunna bo och försörja sig på ödelandet nu?

Denna vänster vilken packar in folk i förorterna med trångboddhet och arbetslöshet?

8 personer i en sketen tvåa! Bilarna brinner på parkeringen och skotten ljuder i natten!

Så ser ofta verkligheten ut och den som inbillar sig att det blir bättre ju fler som ska bo där måste ju vara nästan på gränsen till att vara psykfall!

God är ond!



https://www.hemhyra.se/nyheter/trangboddheten-okar-storst-stockholm-dar-corona-slar-hart/



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate