torsdag, juni 10, 2021

Hamas tunnlar!

 

https://www.varldenidag.se/nyheter/tunnel-upptackt-under-skola-i-gaza/repueu!XEXxmVIapkLRu@bdzeNUZg/  

https://www.varldenidag.se/nyheter/israel-darfor-attackerades-mediebyggnaden/repufi!BO4SVDQhgnv@2rTKskbszA/ 


De som vägrar att ta del av vad Israel har att säga i dessa frågor fortsätter att leva i den lögn de tagit till sig.
Jag minns ju själv hur jag under min vänstertid lyssnade på de palestinatrogna organisationerna och täppte till mina öron för verkligheten.
När jag sedan mödosamt hade tagit mig ut ur denna bur och började läsa och lyssna på andra media och journalister , då fick jag ett uppvaknande som blev omstörtande. Arg över att ha låtit mig bli en "apparatnjit" av värsta slag. En sorts blindhet som påminner om hjärntvätt.
Det är då ilskan kommer, särskilt mot de som fortsätter från sina plattformar i tex AB att föra ut lögnerna. När det gäller Israel så tillåts alla sorters bedrägeri och skrivna lögner.
Till och med historieboken skrivs om på ett vedervärdigt sätt.

Det är väl därför samma krafter också hyllar BLM och deras försök att sudda i historieboken.
Jag tycker att när det gäller krigen mot Israel så måste man ju kunna inse att det är Hamas som startar angreppen. Inte Israel vilka bara hittills försvarat sig.

Visst är det tragiskt att barn avlider i Gaza och i Israel men de som medvetet ställer barnen framför sig som sköldar för att då kunna avfyra raketer , de är de verkliga krigsförbrytarna. Hamas skulle avväpnas och ledarna ställas inför internationell krigsdomstol.
Nu går det ihärdiga rykten om att Egypten kanske vill återta sitt gamla område Gaza? 
Nå, om det skulle sättas i verket då kommer det att vara slut med det islamistiska Hamas och Jihad!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate