söndag, september 08, 2019

Mot antisemitism och värna Israel!

Ett välbesökt möte även om jag saknade många vilka är Israelvänner.
Talare från både andra länder och så min favorit Gulan Avci vilken betonade samhörigheten mellan judar och kurder. Gulan höll ett tal med hetta i och pekade på den nya situationen i mellanöstern med ett allt farligare hizbolla med deras stöd från Iran.
Jag håller med henne i denna varning för dessa krigshetsare och antisemiter.
Mötet leddes av bla Saskia Pantell på ett medryckande sätt ihop med en man vars namn jag har missat.
Allt gick lugnt till och jag talade med polisen efteråt och de bekräftade att inga incidenter hade inträffat och detta är mer än skönt.









Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate