måndag, september 16, 2019

Idag rotade jag överallt!

Jo, så här är det. Jag har en specialscanner för diabilder. Idag skulle jag sätta igång den men hittar inte nätadaptern någonstans. Letade i timmar men den är försvunnen. Ringde HP men de har inte kvar några reservdelar till den modellen ! Fick genom HP tag på en firma i Göteborg men efter en timme meddelade de att allt är utgånget till den här modellen från 2007.
Så är det i datorbranchen!
Men genom att gå ut via Google så fick jag napp i USA genom AliExpress.
Men letandet fick mig att hitta allt möjligt undanstoppat sedan åratal.  Och i en påse fann jag ett litet fotoalbum taget någon gång i slutet på 80-talet.Sussie Johnsson tog en räcka porträttbilder på familjen och jag skannade in dem idag. Tio stycken där vi gör olika miner!
Det är ju så att när man fotograferar just porträtt så ska man ta många bilder för att sedan välja ut det bästa.Jag gör tvärtom här, var se god, här är alla!


















Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate