söndag, april 28, 2019

Otryggheten i bla.Stockholmsområdet!

När jag idag kom ner till tunnelbanan i slussen så möttes jag av ett stort gäng med arabisktalande ungdomar i ca 17-20 år åldern. De ger ett intryck av våldskapital omkring sig på många sätt. Jag finner det olustigt och får minnesbilder av ett överfall mot mig tidigare.
Kanske helt i onödan men sen när jag kommer hem och slår upp tidningen så möts jag av dessa rubriker:
"Flera personer är inblandade i ett bråk vid Upplands Väsbys pendeltågsstation.
Minst fyra personer är skadade – minst en av den har stickskador, uppger polisen."

OCH dessa rubriker är ju inte sällsynta i dagens Stockholm eller andra städer.
Detta faktum att gäng av invandrarungdomar har skaffat sig områden likt gängen i USA har uppvisat är nu ett faktum.
Inte ens polisen eller andra myndigheter gillar att gå in i dessa områden !
De som avvisar de som känner sig rädda i dagens samhälle har nog ingen koll på vad som egentligen händer runt om i landet.
Totalt sönderslagna ansikten finns med i diverse polisrapporter från många håll. Rån av allt från barn till pensionärer !
OCH så skotten som dödar! Det är ren tur att inte vissa skott har träffat andra personer i närheten av gängens uppgörelser.
ATT bara vifta bort alla dessa problem i vårt samhälle är verkligen bara fegt.
OCH ytterst skadligt för Sverige.
Det är ju främst vänstern och de omkring denna vilka nonchalerar vad vanligt folk upplever och tänker.
Att tex. V kan uppnå 10% i valundersökningar är ju konstigt med tanke på den uteblivna politiken de för i kriminella spörsmål.
Önsketänkande bland delar av vårt folk eller vad handlar det om?
Med mina erfarenheter av kommunistiska länder så garanterar jag att de skulle aldrig pladdra på samma sätt som vänstern gör i vårt land omkring dessa kriminella.
De skulle inte ha funnits på gatorna överhuvudtaget.
De var bra på att bura in folk i dessa länder på gott och ont.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate