måndag, april 22, 2019

Apartheid sprider sig i Sverige.

Först vill jag uttrycka min avsky för dessa satans mördare vilka slog till i Sri Lanka med ca 300 mördade.
Sedan tillägger jag att ju fler med islam som tro så kommer det att finnas fler islamister.
I vårt land ser jag dagligen hur männens makt över islams kvinnor finns på gator och torg i allt större omfattning.
OCH jag personligen kommer att betrakta heltäckta kvinnor som islamister, likaså de män vilka finns i deras sällskap.(Män med uppknäppta skjortor och håret fritt)
Svenska muslimer lyser med sin frånvaro ofta när kampen mot islamismen förs,varför kan man ju fråga sig?
Tiger still när de borde demonstrera ihop med andra!
"Den som tiger samtycker" heter ett gammalt ordspråk!

Världen över pågår kriget mellan "medeltidens män o kvinnor" mot civilisationen!
Det är ju inte bara IS som står för värderingar mycket långt från demokratin, se bara på alla dessa muslimska länder likt Iran som håller folket i ett grepp med förtryck och våld.
Värst tycker jag ändå att alla medlöpare är tex här i Sverige. Medlöpare likt nazismen och kommunismens anhängare vilka säljer ut vårt land !
Ibland måste jag ruska på mig yrvaket när jag ser dessa, ofta intellektuella, stödja Hamas och andra verkligt nazistiska rörelser.
Dessa är ju så tysta när det sker massakrer likt den i Sri Lanka men våldsamt upprörda när Israel rättmätigt försvarar sitt land.
Ordet hyckleri är det enda rätta !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate