tisdag, juli 26, 2022

Jag fortsätter att glömma!

 Nu har jag lyssnat många gånger på Joakim Bergs soloskiva, jag fortsätter att glömma.

Det finns INGEN nu levande musiker och sångare som gripit tag i mig så mycket som KENT och Joakim Berg!

Både texter och musiken och jag erfar lika starkt samma känslor nu med denna soloskiva.


Jag har faktiskt med denna soloskiva så svårt att välja någon favorit eftersom jag gillar alla låtarna. Men skulle jag tvingas  välja så blir det kort o gott den som heter 4!

Ja, den heter bara 4!

Hoppas att Joakim Berg fortsätter på den inslagna vägen, han har så mycket att ge oss!

Känner stor vördnad för honom! Gränsar nästan till ett slags kärlek!


Använder MusicTube från Google när jag lyssnar!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate