fredag, juli 20, 2018

Krav på censur av verkligheten!

Igår gjorde jag exakt vad jag i alla år har gjort på internet, la ut bilder från verkligheten. Denna gång liksom i flera andra fall så har jag uppmärksammat att muslimska kvinnor i hucklen blir allt vanligare i vårt land.
I vår stadsbild ser man även numera kvinnor i niqab och burka.
Jag är ju en svuren motståndare till denna diskriminerande och kvinnofientliga klädsel . Män med samma tro går i shorts och kortärmat och barhuvade strax bredvid dessa kvinnor vilket åskådliggör galenskapen i denna vidskepliga uppfattning att kvinnors hår skulle egga karlar sexuellt så de inte vet vad de gör.
Ett sätt att resonera som är en kränkning av mig som man!
Jag ansluter mig helt till vad exiliranier i många år har påvisat i sina demonstrationer. Slöjan är islamisk apartheid.
De som inte tycker om att man lägger ut bilder ur hur det mer och mer ser ut i vårt land kommer att få det svårt med bilden av Sverige där det beräknas komma ca 500.000 nya islamtroende inom en 5-års period.
Vi som fotograferar mycket kommer att fortsätta att skildra den verklighet vi har om vår husknut. Det är mina grannar efter gatan och de som jag möter dagligen uppe i mitt köpcenter vilka fastnar i min kamera plus alla andra boende här.
Är det så märkligt?


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate