onsdag, maj 20, 2009

Rösta på PiratPartiet

Idag så öppnades röstningen till EU! Det är ju ingen hemlighet att jag är medlem i PiratPartiet ,så det blev med andra ord en röst till PP! Jag vet mycket noga att partiet är ett sk enfrågeparti vilket inte kommer att ta ställning till en hel del andra frågor. Ibland är det nödvändigt att starta sådana partier!
När de andra partierna inte vill eller kan ta ställning i de mest viktiga demokratiska frågorna, yttrande och tryckfriheten, då föds det nya rörelser och partier.
Så föddes Solidaritet nere i Polen också och alla som är pålästa vet hur långt de lyckades med sin från början enfrågepolitik.
Jag kan aldrig acceptera att statsmaken ger sig tillträde till min dator,mina mail och mina telesamtal! Om myndigheten anser att de behöver spana på brottslighet så fanns verktygen för detta redan tidigare. Polisen ska vända sig till domstol och åklagare och begära tillstånd, inget annat!!!

Rösta på Piratpartiet!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate