onsdag, oktober 05, 2022

Vi män beskylls ofta för "mansgriseri"!

 Sedan åratal får jag inbjudningar till olika sidor eller privata chattar av unga kvinnor. Jag har tappat räkningen efter alla dessa år på nätet sedan 1994, Det rör sig om åtskilliga tusen. 

Ibland har jag roat mig med att svara och inleda en dialog, det har ibland rört sig om kvinnor i USA där de ofta tom. vill komma till Sverige och hälsa på. Några har varit soldater i USA:s trupper i andra länder och de har faktiskt uniform på sig.

Svenska flickor säger att de gillar äldre män och skickar nakenbilder på sig. En del lever i förhållanden med jämnåriga män men vill ändå ha kontakt med mig,

De säger att "de vill ge mig allting jag önskar"!

Suck ja, jag är fortfarande säker på efter alla dessa år att allting handlar om pengar till minst 99 %!

Funktionen på de flesta ställen med att blockera är mycket bra och bör användas. Senast idag på Instagram ville den här tjejen ha kontakt.

Nästan alla dessa försök från unga kvinnor har ett kännetecken, STORA bröst!

Men feministerna säger alltid att bakom dessa tjejer finns en man som utnyttjar dem. Frågan är bara , HUR KAN DE VETA DETTA?

Är inte dagens unga damer självständiga nog för att utnyttja sina kroppars företräden?


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate