måndag, juni 13, 2022

Norrmalmstorg den 13 juni -22

 Idag var Estlands , Lettlands och Litauens ambassadören på plats och demonstrerade mot Ryssland angrepp på Ukraina. Jag vill påstå att de håller på med ett folkmord. Dels mördar de mängder med människor men de bortför dessutom massor med fångar. Ger dem ryska pass osv. 

MEN jag blev så glad när jag fick se och höra Birgitta Ohlsson tala och hade den äran att få byta några ord med henne dessutom. Önskar henne hälsa och välgång av hela mitt hjärta!

Gunnar Hökmark  och Fredrik Malm håller i dessa möten på ett mycket kraftfullt och bra sätt. Talar tydligt så även jag som är lite döv uppfattar varenda ord.

De påpekar då och då att vi inte får glömma den heroiska kampen som pågår i Ukraina och vad den betyder för hela Europas folk.  

När jag läser om det franska valet och hur den sk vänsterdelen är på Putins sida så ryser jag över det politiska förfallet i Frankrike.

Socialdemokrater och de gröna samarbetar med det gamla kommunistiska Moskvapartiet.

Fy attan !

Här kommer nu lite bilder från dagens demo!



















Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate