onsdag, juni 22, 2022

I vårt land är det skillnad på folk och folk!

 Jag ser äldre kvinnor leta burkar, de drar sitt pick och pack med sig.Sitter och sover på centralen.

Ett armod utan dess like.

Sen ser jag från Arlanda hur bla Somaliska "flyktingar" flyger på semester ner till sitt hemland. 

Jag vet ju hur de år ut och år in lever på alla sorters bidrag. Höga skatter tas ut av dels de som arbetar och även från oss med låg pension. Då vill vi inte se dessa semesterresor till länder de sagt att de flytt från!

INGEN riktig flykting kan återvända tex till Iran, de blir tagna till ett fängelse på direkten.Så ser verkligheten ut för de som flytt från förtryck och elände.

Flatheten hos de politiker som låter dessa falsarier pågå är ömkligt att skåda. Ett enormt slöseri av våra skatter!

Danmark (med socialdemokratiskt styre) tillåter inte sådant att hända. Den som har påstått att de är politiska flyktingar samt åker på semester till landet de flytt från stoppas för att återkomma till Danmark.

Danska politiker och myndigheter anser i dessa fall att de sk flyktingarna har ljugit när de anlände till Danmark!

Ibland får jag för mig att svenska politiker på vänsterkanten +Reinfeldt vill köra Sverige i botten på en massa plan!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate