måndag, juni 06, 2022

Äntligen !

 Nu har jag fått tag på en jazzintresserad tjej som vill ta hand om mina jazzskivor! (Cd och EP_Singel)

Jag har så mycket grejor som bara står här år ut och år in till ingen nytta. Alla mina skivor finns på en server i USA så musiken har jag kvar!

Värre är med andra saker som bara tar plats och skulle innebära en massa jobb för de som ska städa upp efter mig när träfracken sätts på!

Men, jag tar det sakta men säkert! Ska tex gå ner i källarförrådet och börja slänga en massa onödigt skräp. 

Och här uppe i lägenheten finns massor med elektroniskt gammalt skräp, ja ni vet, det kan bli bra att ha!

Jag har ju en hel kartong med rullband men ingen spelare så varför spara på dessa från 60-talet?

Kasettbanden med spelare har redan gått i sopan. VHS-banden står här och grinar mot mig till ingen nytta1 Jag har spelare men har nog inte satt i ett enda band för avspelning på 10 år.

Nu kommer de också att hamna i sopan! Tack och ajö!

Dödsstädning? Ja!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate