måndag, december 03, 2012

Vem skrev det här?

”Men det fanns faktiskt en jourläkare, en svartmuskig man med skjortan uppknäppt ner till naveln; han satt i ett personalrum och drack kaffe. Det enda felet på honom var att han kom från Afghanistan, hade ett namn som inte gick att uttala och behärskade en engelska som möjligen skulle ha hedrat en fåraherde i Mongoliska Folkrepubliken.”

http://www.svd.se/kultur/understrecket/brottsligt-overskattade-brottsromaner_7719838.svd 

Ja, svaret fick du via länken. Jag har läst alla dessa böcker när jag var yngre.
Dessutom var jag medlem i samma parti som författarna. VPK, vänsterpartiet kommunisterna!
Vilket jävla namn på ett parti. Ett stort K hade ju räckt eller ett V!

Då slök jag dessa deckare liksom så många andra eftersom jag delade deras syn på samhället. Idag tål dessa böcker ingen omläsning. Skräp är skräp!

Magnus Eriksson har gjort oss alla en stor tjänst genom att skriva denna artikel!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate