söndag, december 23, 2012

Är du kränkt? Eller är du mobbad,hotad?

http://www.sydsvenskan.se/opinion/aktuella-fragor/de-vuxna-ar-en-av-de-viktigaste-forklaringarna-till-krankningarna /

Jag blir illa berörd av hur människor skriver till andra. Denna artikel innehåller tyvärr en rätt så sann bild över hur det kan låta på "nätet" ibland.

När jag var med på Lunarstorm för många år sedan så blev jag allt för ofta påhoppad av vissa ungdomar . De utgav sig för att vara nazister och agerade därefter med hot och otidigheter mot andra. Jag anmälde dem och fick dem blockerade. Jag jagade rätt på över 100 krakar som hotade och spred dynga över nätet. I Kiruna fanns en grupp killar som tog reda på var jag bodde och sa att de skulle komma ner och "ta mig"!
I samarbete med Lunarstorm så satte vi polisen på dem och sen blev det knäpptyst.
Lunarstorms ledning var bra och gjorde allt de kunde för att stoppa dessa förstörare men det ÄR svårt.De dyker alltid upp i ny skepnad.
Fega anonyma krakar som sitter bakom sina tangentbord och rapar upp hemskheter. Kvinnor råkar alltid värst ut med så gott som alltid en massa uselt sexsnack från dessa "män"!
Från vänstern finns det också en del som går på i samma stil med hot och otidigheter. Historiskt är det ju en sjuka de alltid haft. "Häng kapitalisterna i sina egna tarmar" kunde det låta osv.

Vad som egentligen hände i Göteborg med kravaller som brev på posten efter diverse kränkningar av flickor vet nog ingen riktigt än.
Låt oss säga att högerextrema krafter iscensatte det från början för att kränka invandrartjejer i tanke att det skulle bli bråk och kravaller som de sedan kunde använda politiskt.
På alla högerextrema sajter har de frossat i att skriva och visa bilder på alla invandrarkillar som bråkar och kastar saker på polisen!
Slumpen eller vad?


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate