torsdag, september 06, 2012

Mycket dumt har jag hört men.....!

Det här trotsar allt annat , Grekland och dess politiker är f-b mig inte riktigt friska i knoppen. Inte nog att det dräller av gamla stalinister och ett nymornat naziparti som fick många röster, nu kräver de vid makten att dagens Tyskland ska betala en "skuld" till Grekland för vad Hitler ställde till med. Se här:http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/varlden/grekland-kraver-tysk-ersattning-for-andra-varldskriget_7478516.svd

Rent hialöst som man säger i Skåne! Ska dagens generation i Tyskland  ta ansvar för vad en kriminell regim ställde till med under åren 1933-1945?
Jag tycker att Grekland och dess folk ska lugna ner sig nu och börja intressera sig för sina inhemska kriminella affärer och dessutom granska det egna livet med alla svarta affärer.
Mutor har förföljt detta land i allt för många år och en befolkning som inte vill betala skatt . Europas folk har hjälpt dem allt för länge med detta fiffel och jag anser att det var fel att de fick bli medlemmar i EU.

Det finns fler länder som står på tur att bli medlemmar men jag tycker att nu ska man sätta stopp för dessa planer så att inte fler korrupta länder kommer med och skor sig på andras beskostnad!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate