lördag, mars 31, 2012

Kaos i hemmet!












Kaos är väl det minsta jag kan säga om hur det ser ut hemma hos mig just nu. Fick sent i torsdags kväll reda på att HSB.s målare kommer på måndag och fixar mitt sovrum. Så det har varit lite jobbigt för mig med allt som ska ut ur rummet. Massor med böcker som inte är det lättaste att bära. Dubbelsängen kräver ju sin man när den ska plockas ner och bäras iväg. Problemet är att kunna sova på något ställe i röran! Soffan är för smal och tyvärr är madrassen till dubbelsängen inte delad. Det kommer inte att gå och ställa bägge sängbottnarna bredvid varandra för att kunna utnyttja madrassen.
Tja , så här är det när man bor i en liten lägenhet! Lyxen på en trea kan ibland vara tilltalande men fy , ett rum till att städa låter ju inte heller så kul.
Jag skulle behöva en snygg Hubbot!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate