söndag, mars 18, 2012

Det gör ont!

Det gör ont när man vet att ens barnbarn är sjuka! Här ligger lilla Isadora till sängs med hög feber!
Som förälder minns jag att man kände sig så hjälplös. 
Dessutom oroar man sig över sitt arbete, det fanns ju gånger då min chef på Systembolaget bråkade både med mig och min fru ! Den idioten ansåg att jag aldrig skulle vara hemma för sjukt barn utan det var kvinnans roll!
Vi delade på denna börda men det kunde han aldrig begripa denne enfaldiga man från Höllviken.
Tyvärr så verkar alldeles för många dårar  och reaktionärer både på vänster och högerkanten ha samlats där nere i Skåne! 
Tack för att jag kunde flytta till Stockholm och bli en riktig 08!

PS! 26 år i Skåne höll på att förstöra mig totalt som människa!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate