tisdag, mars 12, 2024

Vad lever Facebooks skapare i för ett liv?

 Både Svt och nättidningen Omni uppmärksammade igår att det var 20 år sedan terrorn slog till mot tåg i Spanien! Många döda och skadade.

Jag länkande till bägge dessa artiklar!

Sen skrev jag lite om vilka de var dessa terorister och påpekade att i hela Europa under dessa år har samma slag av fanatiker mördat massor med människor.Även i Sverige har människor mördats tom. barn.

Vad tror ni händer då? Jo, jag blir straffad av Facebook och de tar bort det inlagda.

Sen kommer ännu fler straff så jag la sidan i träda och öppnade min gamla sida där nu alla straff är borta.

Facebook är smittad av USA:s wokevänster!

Facebooks ägare är Mark Zuckerberg, en man som är jude och inte borde stryka islamisterna medhårs!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate