torsdag, mars 21, 2024

Ett slags övergrepp!

 

Jag har bloggat på Blogger i över 15 år, betalar mina pengar var månad till Google för tjänser.

Igår jobbade jag med en blogg i ett par timmar, den handlade bla om stormningen av ett sjukhus i södra Gaza. Samlade in bilder. Ytterst kritisk till olika massmedia eftersom jag anser de handlar fel. De lyssnar bara på hamas .

Det är två parter i detta krig som startades av hamas och då ska också två parter komma till tals i massmedia.

Nå, vad händer då? Jo, någon minut efter att jag publicerade bloggen så TAR Blogger bort den! De anser att den  strider mot deras bestämmelser! Så kommer ett mail där de börjar tala om vad jag kan göra! Olagligt material mumlas det om.

Dilemmat man som bloggare hamnar i är ju den självcensur man måste tillämpa om man fortsätter att använda Blogger. När tar de hastigt och lustigt bort nästa blogg som man lagt ner stort arbete på?

Jag vet ju inte ens var felet på den borttagna bloggen låg, bilderna på hamasfolket? Eller något i texten?

Eller min iska mot islamister?

Ja, det får jag aldrig ens veta!  Trist att säga att jag tappade lusten att bidra med fler bloggar här!




1

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate