tisdag, november 02, 2021

Jag faller offer för rått tänkande!

 I morse när jag låg i halvmörkret och lyssnade på ekot så hade de ett långt inslag om hur svensk polis spanade via helikopter längs kusten i södra Spanien.

Dels efter sk flyktingbåtar men också efter all knarksmuggling som pågår .

Små snabbgående gummibåtar lastade med olika slag av narkotika förs i land.Där står en massa kurirer färdiga att ta emot dyrbarheterna i form av bla. kokain.


Ibland när de redan ute på havet får syn på helikoptern vänder de.

Det är då som mina råa tankar kommer, vet inte om jag rent av halvsover. Det blir som en sämre film för mig, jag ser hur helikoptern förföljer dem och skjuter en raket rakt på dem.

Bättre vore ju om spansk polis kunde ta hela gängen på stranden eller hur? Det här är narkotika som bla. smugglas upp till Sverige, numera bor ju folk från Järvafältet där nere och lever lyxliv, det är ju stora pengar att tjäna på denna handel.

OM nu alla boende i vårt land skulle ge attan i att köpa och bruka skiten, då skulle deras imperium falla sönder! Men jag vet att det bara är en önskedröm.


De som brukar dessa droger är egoister .

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate