måndag, oktober 28, 2019

En rapport från ett fängelse!

https://www.svd.se/fordubbling-av-hot-och-vald-pa-hogsakerhetsfangelser

Det är tyvärr bara de enfaldiga som inte förstått vad som har hänt. Jag är övertygad om att även om de läser denna artikel från ett fängelse så fattar de inte vad som sägs där.
När man har ställt sig på de kriminellas sida i alla år så bryr man sig inte om alla brottsoffer som skördas varje dag i vårt land. Senast ikväll så begicks två knivdåd av gäng av killar. Fega överfall av ensamma där man troligtvis var ute efter deras bilar.
Jag blev idag avstängd från Facebook pga av "hat" i min text om de bilbränder vilka har drabbat 20 bilar i Uppsala.
Ja, jag pekar ut killar från Uppsalas förorter ,alltså invandrarpojkar. Så har det varit i de fall där man faktiskt lyckats att ta fast några. (Göteborg och de 80 bilarna)

När man läser vad personalen på fängelset säger så är de helt klara över en sak i sina ord. De värstingar de nu har inom kriminalvården är just de unga som vuxit upp i div. förorter. Ingen respekt för någonting.
Ja, det är bara att läsa innantill och även det som står mellan raderna.

OM man inte ens kan erkänna att vårt land har problem med dessa killar  då finns det ju inget hopp om bättring heller.
Morgan Johansson säger att han gör allt vad han kan för att fixa lagarna men han kör bara så lite som möjligt för att inte reta Mp och V!
Straffrabatterna måste bort! Yngre grova brottslingar måste få kännbara straff. Polisens våldskapital måste stärkas och de måste få gå in och ta fast alla dessa bilbrännare osv.

Det duger inte med att hålla på och tro på kafferep med dessa killar som hånler åt allting.

Jag finner att jag numera bor i ett samhälle där man som gammal är rädd för att gå ut på kvällen.
40 % av väljarna stödjer tyvärr de partier vilka har skapat detta samhälle åt oss.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate