lördag, augusti 10, 2019

Kusingiftermål måste vara farligt för den mentala hälsan!

Jag har under årens lopp läst, hört och sett unga män från länder där man gifter sig med kusinen agera.
De talar dåligt,skriver dåligt och uppför sig ytterst dåligt.
"Jag ska knulla din morsa" är ett favorituttryck från dessa killar!
När de träffar på poliser så skymfar de dessa och hotar dem på alla sätt.
Lättkränkta för den minsta detalj, det kan räcka med att titta på en sån kille så går han igång och bråkar.
Att skjuta sina polare gör man hur lätt som helst!
Innan dessa pojkar med dessa mentala skador kom hit till vårt land så förekom inga skjutningar i den omfattningen som vi sett de senaste åren.
Nu ser vi snart sagt dessa grupper av skadade pojkar överallt i landet.
Knarkhandel är deras främsta levebröd,nummer två är rån av olika grader.

Våld mot kvinnor är också en specialité för dessa individer, särskilt gruppvåldtäkt!

Fritidsnöjet är också att bränna bilar.

Våra myndigheter och politiker bryr sig inte om hur det har blivit,de kör på som om det inte har hänt något!
De talar hellre om klimat och mat ungefär som SSU gör på sin kongress!
Greta är ju trevligt att tala om så inte fan talar man om all kriminalitet som är så otäck.

Sån jävla soppa de har rört till i Sverige, övriga världen ser oss som ett varnande exempel!
PS En vän skrev just det här på Facebook ,handlar det också om en från ett kusingifte?
"Vad jag funderar på? Jo, att jag idag vid 14-tiden blev oprovocerat angripen på Rådmansgatan tunnelbaneperrong. En kille (icke-svensk) på bänken bredvid mig lyfte på röven och släppte av en brakskit. I samma ögonblick rullade tåget in och jag reste mig, av dubbel anledning kan man säga, för att gå in i vagnen. Uppenbarligen kände personen ifråga sig kränkt eftersom jag fick jag en våldsam spark bakifrån. Jag såg naturligtvis inte hur han hade måttat, men jag klarade mig utan skavanker och gick längre bort på perrongen medan killen började förfölja mig. Förmodligen försvann han nånstans i tåget. Kanske drar jag fel slutsats, men för mig var detta en upplevelse av det nya spännande Sverige som kryper allt närmare inpå huden. Det importerade hatet mot svenskar. Han hade lika väl kunnat dra en kniv, eller försökt knuffa ner mig på spåret. Det har hänt mer än en gång tidigare."

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate