fredag, mars 23, 2018

Allt på Facebook!

Jag har varit med på Facebook sedan  2005 och det har blivit en hel del bilder ,ljudklipp ,videos och konversationer.
Roade mig att ta ner allting från dem och det var ju en hel del!
Diskussionerna i massmedia och även på Facebook går ju i ett högt tonläge som vanligt. Ibland kan man ju undra varför människor överhuvudtaget skaffar Facebook och smartphones, vore det inte bättre med en hederlig gammal Nokia för telesamtal och sms?
Jag har redan från början vad gäller internet (90-tal) varit öppen och delat väldigt mycket genom bloggar och bildsidor.
Under alla dessa år så har jag inte råkat ut för någonting allvarligt. Tvärtom!
Nu har jag kollat vad Facebook har samlat från mig och det var kul att få tex alla bilder och klipp från videos .
Ingenting av det som de har kan jag klaga på, jag står för varenda bokstav och bild fortfarande!

Ställer mig ganska oförstående till alla journalister och deras kvidande men skon kanske klämmer på den ömma tån att de har svängt i så många frågor på kort tid?
De vill väl inte stå upp för att de både hetsat och slängt iväg en massa skit ute på nätet?
När det kommer tö så kommer också skiten upp!
Facebook har inte så mycket att skämmas för men enskilda har säkert detta!
Jag fortsätter på den inslagna vägen sedan 1995! Öppenhet!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate