söndag, november 05, 2017

Blodsockerfall eller?

Erkänner att det har varit några jobbiga dagar med mycket skrik och annat. Störd nattsömn vilket ger mig dåliga vibbar. När vi skulle gå ner till min buss så blev S. sur och då menas något som inte finns på den vanliga skalan.
Det går ej att tala med honom, inget går fram. Han gick så gott som hela vägen bakom oss och skrek för full hals och det är så gälla vrål så att blodet nästan isar sig. Nåja, jag kom med bussen och då var redan mina nerver i dallring. Satte mig ner och bakom mig fanns tre tonåriga tjejer som stank parfym Men värst var att höra deras skrik och faktiskt vrål hela tiden,jag gick framåt i bussen men de hördes i hela bussen.
Vad f-n är det med en del unga idag? Deras pidgynsvenska skränade hela tiden och vid slussen stod ett sällskap med unga av samma sort.De möttes av ett vrål.
Då kände jag att jag bara ville hem och låsa in mig!
Jag borde inte gå ut överhuvudtaget!
Jag platsar inte i vårt nuvarande samhälle !
Befinner jag mig i Sverige överhuvudtaget?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate