söndag, augusti 13, 2017

Jag ogillar när kvinnor tar över männens dåliga sidor!

Vi kan börja med att titta på två bilder från Svd Kultur (2017-08-13).

Detta är Emma Knyckare känd profil från SR och olika scener som komiker. Samma kvinna vill ha evenemang med artister där enbart kvinnor ska få tillträde.
Ett slags apartheid mitt i vårt land. Anpassningen till islam kommer sakta men säkert.
Nå, jag har under många år haft svårt för kvinnor vilka anpassar sig efter männen och som tar till sig allt dåligt vi har sedan många år i våra liv.
Dit hör allt detta som dessa två bilder uppvisar.
Vi vet ju genom statliga undersökningar att alkoholismen bland kvinnor har ökat mycket liksom cancern pga av tobak.
När man hör hur många unga kvinnor idag talar så är ju språket infekterat av en råhet som bara vissa män uppvisade tidigare.
Jag hör ibland unga kvinnor tala i mobilen på tunnelbanan och jag ryser av obehag att få höra så mycket intima (och råa uttryck) mellan tydligen väninnor.
Den sk humorn idag har i mina öron fallit platt ner i jämförelse med de gamla mästarna på området. Svensk tv har också bidragit till detta underlivselände.
Svensk och utländsk film med sina nidporträtt av hur sex ska gå till är ju rent otäckt att se. Pang på rödbetan på närmaste diskbänk eller bord.Fort ska det gå!
Fullkomligt vidrigt att se och påminner mer om våld än kärlek.
Ska unga människor lära sig att så går det till i vuxenvärlden?

Emma lägger upp sig i en säng med en helpava vin och efteråt tar hon sig en prilla. Kunde hon inte också lägga upp sig naken och visa alla intima gaddningar också på en gång?
För mig representerar drickande i sängen som ett stadium i alkoholismen då man verkligen är ett vårdfall.
Hur fan Svenska Dagbladet har tänkt (eller inte tänkt) när de beställer såna bilder till sin "kulturdel" är svårt att förstå.
I varje fall medverkar de till att återigen sätta bilden på hur unga "radikala" kvinnor ska bete sig!
Fy attan säger jag bara!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate