lördag, april 30, 2016

Chefredaktören har fel!

Fick just det här i min mailbox:http://www.svd.se/premiumlasning-som-kraver-lite-av-lasaren

Känner mig onekligen träffad eftersom jag la ut en ledare vilken jag ansåg som så viktig för alla att komma åt och läsa.
Jag anser att alla tidningars ledarsidor ska vara fria att läsa för vem som helst oavsett om man betalar för tidningen eller ej.
Övrigt material kan de gömma bäst de vill.
Men det blir så fel när tidningen själv länkar på Facebook till exempelvis en ledare och så när personen kommer dit så går det inte att ta del av den utan att betala !

Vi som är intresserade av politik kan omöjligt betala varenda tidning för att läsa ledarsidorna.  Det är orimligt och motverkar tidningars ledarsidors syften!
Man vill väl för katten nå ut med viktiga åsikter?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate