torsdag, april 07, 2016

Jehovas vittnen!

Jag har till och från haft en del samtal med svenska vittnen bla så var jag med på ett av Jehovas stora konvent i Malmö för många år sedan. Ska sägas på en gång att jag var där med en patient som var vittne.
En mycket mäktig  upplevelse på många sätt inte minst all sång.

Igår vid Farsta Gård träffade jag två vittnen vilka började tala med mig. De var trevliga och väldigt öppna så jag stannade kvar vilket jag numera inte brukar göra.

Lagom långt samtal och så fick jag en liten skrift med mig hem. Där fann jag några sidor som gjorde mig nyfiken. Faktiskt positiv också hur de talar till människor i den här för många känsliga frågan, se själv: Om du klickar på bilderna så blir de stora och läsbara.



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate