onsdag, april 06, 2016

ICA i Farsta!

Jag har varit trogen kund i många år i nuvarande ICA Kvantum men två saker rubbar nu mitt förtroende för denna affär. I ett mail förklarar ägaren att han aldrig kommer att sälja varor via internet, detta trots att ICA:s ledning storsatsar på detta framöver. På vintern har jag använt mig av inköp via internet. Kan inte i halkan släpa hem tunga varor! Nå, det finns andra firmor tex COOP som verkligen sköter detta bra.
Idag fick jag återigen negativa vibbar. Letade efter en avdelning med diabetesvaror men fick leta förgäves. De har ingen!
Det blev till att leta över hela affären men så värst mycket hittade jag inte.

Som lök på laxen så åkte jag återigen på kontroll av alla mina varor efter att ha självscannat. Jag har så ofta fått kontroll så nu ger jag upp detta. Känns så surt eftersom jag aldrig någonsin har haft minsta fel.

Nu ska jag granska Hemköp och COOP i Farsta vad gäller nyttiga varor och är det som så att de har bättre med sådant så byter jag affär. Värre än så är det inte!
Här är förklaringen till sökandet efter diabetesvaror. "Socker i blodet"!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate