onsdag, januari 09, 2013

Imponerande

Idag har mitt barnbarn Isadora , snart 5 år, undervisat mig i diverse spel på sin "padda"!

Jag är djupt imponerad över att se med vilken lätthet hon hanterar denna apparat och alla dess spel för barn. Nyttiga och lärorika spel där de lär sig allt från siffror,bokstäver, logiskt tänkande m.m.

Sedan på tåget mot Stockholm så såg en lite kille vars fingerfärdighet var snarlik Isadoras.
När jag suttit och kollat honom en stund så frågade jag modern hur gammal pojken var.
Svaret fick mig att häpna, han var blott två och ett halvt år.

Dessa barn kommer att ha tidiga kunskaper om ord och siffror som inte vår generation hade!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate