söndag, december 14, 2008

Nätmobbing

Den här signaturen skriver först på min dotters sida och blandar sig i hennes liv och val. Sedan dyker han upp på min sida med ett liknande inlägg men som alla kan se så tar han upp rent privata angelägenheter!
Mobbartendenser över att tex jag har erfarenhet av att gå hos psykologer ! Man kan ju undra vad den här killen är ute efter. Vad ger honom tillfredställelse av att skriva såna här anonyma inlägg . Anonym är han ju eftersom det på adressen där han hör hemma inte står ett skvatt om honom.
Att gå till en psykolog är inte annorlunda mot att gå till en läkare med en infektion . I USA är det ju inget märkvärdigt alls och så börjar det ju bli här också. Lars Winnerbäck har offentligt talat om att han har gått i terapi i många år och han är ett föredöme till skillnad mot andra artister som närmast skryter över knark och spritorgeier.

Jag vill bara säga till dig "pupcat" att du är en feg människa med fördomar!

PS Längst ner på denna blogg så kan ni se den här individens ip nummer och andra uppgifter!







OpenID pupcat sa...

Man skaffar sig inte barn för att lämna bort dem så fort man ska göra minsta lilla heller för det tyder verkligen på en viss omognad hos individen. Att barn inte får följa med sina föräldrar på diverse olika saker är tyvärr väldigt tragiskt. Vissa föräldrar tar aldrig med sina barn när de ska ut på diverse aktiviteter det är inte rätt mot barnen men ett ack så vanligt "svenskt" beteende. Det där med att söka hjälp hos psykolog får stå för dig och din familj ni verkar ju springa där titt som tätt och jag kan ju bara säga det att du verkar ha mycket erfarenhet.

10:44 PM

OpenID pupcat sa...

Om jag inte hade barn så skulle jag inte kunna uttala mig om detta. Men jag skulle aldrig lämna bort mitt barn bara för att jag ska få sova lite grann eller för att jag måste städa och mitt barn inte kan få vara i vårt hem då, usch vilken barnslig människa du är och du snackar om de danska mammorna i det där programmet som brukar gå på tv. Ta en titt på dig själv först!

21:42

OpenID pupcat sa...

Likaväl som man kan tycka att barn är vackra så kan man tycka att vissa är hemskt fula också, inget konstigt med det.

Domain Name
rp80.se ? (Sweden)
IP Address
91.126.129.# (Adamo Europe S.L)
ISP
Adamo Europe S.L
Location
Continent : Europe
Country : Sweden (Facts)
Lat/Long : 62, 15 (Map)
Language
Swedish (Sweden)
sv-se
Operating System
Microsoft WinXP
Browser
Firefox
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; sv-SE; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4
Javascript
version 1.5
Monitor
Resolution : 1024 x 768
Color Depth : 32 bits
Time of Visit
Dec 14 2008 12:55:35 am
Last Page View
Dec 14 2008 12:59:08 am
Visit Length
3 minutes 33 seconds
Page Views
1
Referring URL
http://www.blogger.c...06852052380250764911
Visit Entry Page
http://hogrelius.blogspot.com/
Visit Exit Page
http://hogrelius.blogspot.com/
Out Click
1 comments
https://www.blogger....4755962&isPopup=true
Time Zone
UTC+1:00
Visitor's Time
Dec 14 2008 12:55:35 am
Visit Number
8,932

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate