Jobbigt och som jag anser oförlåtligt. De ska ha resurser för att att inom rimlig tid åtgärda sånt här till en stor kund. Felet åtgärdat 16.29 enligt anteckning hos BB!
Så här står det på BB-sidan:
Akuta driftsstörningar
Vi är alltid beredda om något akut uppkommer som påverkar våra tjänster. Vår nätverksövervakning med kunniga tekniker jobbar dygnet runt, alla dagar på året. På julafton, såväl som vardag med. >p>Om en driftstörning inträffar går omedelbart ett larm. Då börjar nätverksövervakningen direkt med åtgärdsarbetet, samtidigt som information läggs ut på den här sidan. Oftast löser nätverksövervakningen problemet på en gång. I vissa fall måste tekniker åka ut på plats, vilket medför att åtgärdstiden ibland blir längre än vad vi önskar.
Oavsett om det är ett planerat förbättringsarbete eller ett akut problem arbetar vi alltid för att det ska påverka dig som kund på minsta möjliga sätt!
1 kommentar:
Bredbandsbolaget bryr sig inte om sina befintliga kunder.
http://blogg.devric.net/
Skicka en kommentar