tisdag, augusti 25, 2015

Burn baby, burn!

Så lät det på 60-talet i USA och herejösses så det brann överallt. Ska det fortsätta att brännas i Sverige idag  men med andra aktörer än ungdomar i förorterna? Läs följande noga: http://ledarsidorna.se/2015/08/den-autonoma-valdsbenagna-men-vanlige-medborgaren/

Personligen har jag själv hört en tidigare sosse säga med eftertryck att han stödjer att tutta på därför att ingen lyssnar på vad folk i bygderna säger och vill!
När sjukvården inte längre fungerar för de boende, när det är svårt att komma till en tandläkare. Tom bensinskattehöjningarna gör det svårare för de som bor på landet att leva!
Man känner sig toppstyrd från de i Stockholm! Nyhetsförmedlingen speglar inte det samhälle de bor i!
När de dessutom på tv kan se invandrare i de stora städerna hota polis, journalister,brandmän mfl och ropar rakt in i kameran att "det här ÄR inte Sverige"! Stick härifrån!
DÅ finns risken att lockelsen till att agera i ren ilska tar över tankarna!
Själv hamnade jag i en hetlevrad diskussion om dessa ting och måste hävda min mening med emfas att "jag är EMOT att ta lagen i egna händer"!
MEN jag förstår de människor som måste skydda sin egendom mot de utländska ligor som härjar i Sverige. Polisen beräknar att det finns ca 1500 individer från främst fd östländer som opererar krminellt i hela vårt land!
HUR svenska myndigheter kan sitta kallt och se på när allt detta händer ÄR däremot mycket svårt att förstå!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate